Συνεχίζει την παραγωγή των Bol d` Or και Super Four η Honda στην Ιαπωνία
Συνεχίζει την παραγωγή των Bol d` Or και Super Four η Honda στην Ιαπωνία
Συνεχίζει την παραγωγή των Bol d` Or και Super Four η Honda στην Ιαπωνία
Συνεχίζει την παραγωγή των Bol d` Or και Super Four η Honda στην Ιαπωνία
Συνεχίζει την παραγωγή των Bol d` Or και Super Four η Honda στην Ιαπωνία
Συνεχίζει την παραγωγή των Bol d` Or και Super Four η Honda στην Ιαπωνία
Συνεχίζει την παραγωγή των Bol d` Or και Super Four η Honda στην Ιαπωνία
Συνεχίζει την παραγωγή των Bol d` Or και Super Four η Honda στην Ιαπωνία
  • Συνεχίζει την παραγωγή των Bol d` Or και Super Four η Honda στην Ιαπωνία
  • Συνεχίζει την παραγωγή των Bol d` Or και Super Four η Honda στην Ιαπωνία
  • Συνεχίζει την παραγωγή των Bol d` Or και Super Four η Honda στην Ιαπωνία
  • Συνεχίζει την παραγωγή των Bol d` Or και Super Four η Honda στην Ιαπωνία
  • Συνεχίζει την παραγωγή των Bol d` Or και Super Four η Honda στην Ιαπωνία
  • Συνεχίζει την παραγωγή των Bol d` Or και Super Four η Honda στην Ιαπωνία
  • Συνεχίζει την παραγωγή των Bol d` Or και Super Four η Honda στην Ιαπωνία
  • Συνεχίζει την παραγωγή των Bol d` Or και Super Four η Honda στην Ιαπωνία

Συνεχίζει την παραγωγή των Bol d` Or και Super Four η Honda στην Ιαπωνία

Στην τιμή των 9.500 ευρώ πωλούνται
Νέοι χρωματισμοί, ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά
Απόδοση 113 ίππων από τον τετρακύλινδρο 1.284cc
Το 2021 απέκτησαν Ride-By-Wire

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Στην τιμή των 9.500 ευρώ πωλούνται

Η Honda εξακολουθεί να παράγει εγχώρια τις Super Four και Bol d` Or (την έκδοση με το μισό Fairing) και πωλούνται σε τιμή αντίστοιχη των 9.500 ευρώ. Η τιμή των εκδόσεων SP βέβαια αυξάνεται στα 11.500 ευρώ. Ο μεγάλος τετρακύλινδρος κινητήρας των CB1300 αποδίδει "άνετα" και γραμμικά από χαμηλές στροφές, καθώς η λειτουργία του είναι ήπια και μεστή, ενώ ο σχεδιασμός τους χαρακτηρίζεται από κλασσικές γραμμές. Τον περασμένο χρόνο μάλιστα το μοντέλο γιόρτασε τα 30 χρόνια ζωής του (1993-2023) με την τελευταία αναβάθμιση να γίνεται το 2021.
 

Νέοι χρωματισμοί, ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά

Υπήρχαν φόβοι πως η Honda θα σταματούσε την παραγωγή του μοντέλου αφού το 2023 παρουσίασε το μικρό τετρακύλινδρο CB400 για την Ιαπωνία. Ευτυχώς όμως για την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου οι δύο CB1300 είναι διαθέσιμες και για το 2024 σε τέσσερεις εκδόσεις. Αυτές χωρίζονται σε δύο απλές και σε δύο SP οι οποίες αποκτούν αναρτήσεις της Öhlins και μπροστινό σύστημα πέδησης της Brembo. Στα τεχνικά χαρακτηριστικά τους τα μοντέλα είναι πανομοιότυπα με αυτά της προηγούμενης γενιάς που απέκτησαν το 2021 νέα εξάτμιση και LED προβολείς ενώ είναι διαθέσιμα σε δύο χρωματισμούς το καθένα: το “Digital Silver Metallic” για τις απλές εκδόσεις και το "Pearl Hawks Eye Blue" για τις SP με τον χαρακτηριστικό συνδυασμό κόκκινου και λευκού (Pearl) χρώματος.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Απόδοση 113 ίππων από τον τετρακύλινδρο 1.284cc

Ο υδρόψυκτος, τετρακύλινδρος κινητήρας 1.284cc των Super Four και Bol d` Or με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους (DOHC) αποδίδει 113 ίππους και 112 Nm ροπής. Το βάρος τους πλήρεις υγρών είναι αρκετά υψηλό για τα δεδομένα της εποχής και παραμένει ίδιο με αυτό των μοντέλων του 2003, με το γυμνό να ζυγίζει 266 κιλά και την έκδοση με το "μισό" fairing 272 κιλά.  
 

Το 2021 απέκτησαν Ride-By-Wire

Οι τελευταίες μηχανικές αλλαγές στα μοντέλα CB1300 έγιναν το 2021 όπου απέκτησαν  Ride-By-Wire και 3 διαφορετικά Riding Modes (Sport, Standard και Rain) και cruise control, ενώ το σύστημα εξάτμισης διάταξης 4 σε 1 είναι επίσης καινούριο. Παράλληλα προστέθηκε Traction Control με ρυθμιζόμενη επεμβατικότητα, συμπλέκτης ολίσθησης και αυτόματη ενεργοποίηση των αλάρμ κατά τις απότομες επιβραδύνσεις για την σήμανση των επερχόμενων οδηγών. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει μάλιστα και Quickshifter. Τα μοντέλα αυτά δεν μπορούν πλέον να εισαχθούν στην Ευρώπη δυστυχώς και παράγονται αποκλειστικά για την αγορά της Ιαπωνίας.